Μυλοπόταμος στο Πήλιο,οι φωτογραφίες

Posted: Μαρτίου 6, 2007 in Greece, φωτογραφία, φύση, Μαγνησία, νερό, Photography, water

Βρέχει και φυσάει
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Σχόλια
  1. Ο/Η imikrimarika λέει:

    Βρέχει και φυσάει…

    Νιώθω τη βροχή να κυλάει
    Στάλα στάλα στο πρόσωπό μου
    Νιώθω τον άνεμο να μου ψιθυρίζει
    Στο αυτί ιστορίες για γιγάντια κύματα

    Θάλασσα ακόμη και μονάχη
    Χωρίς τους επισκέπτες του καλοκαιριού
    Συνεχίζεις να υπάρχεις και
    Να αγκαλιάζεις τους σμιλεμένους βράχους

    Νιώθω τη βροχή να κυλάει
    Στάλα στάλα στα χείλη μου
    Νιώθω τον άνεμο να μου ψιθυρίζει
    Στο αυτί ιστορίες για ξεχασμένες γοργόνες

    Θάλασσα ακόμη και μονάχη
    Χωρίς τα γέλια του καλοκαιριού
    Συνεχίζεις να υπάρχεις και
    Να γαληνεύεις τις ταραγμένες ψυχές

    Νιώθω τη βροχή να κυλάει
    Στάλα στάλα στο λαιμό μου
    Νιώθω τον άνεμο να μου ψιθυρίζει
    Στο αυτί ιστορίες για ταξίδια μακρινά

    Θάλασσα ακόμη και μονάχη
    Χωρίς τη ζεστασιά των ανθρώπινων κορμιών
    Συνεχίζει να υπάρχεις και
    Να χαρίζεις στα μάτια μου ομορφιές

    Νιώθω τη βροχή να κυλάει
    Στάλα στάλα στο πρόσωπό μου
    Νιώθω τον άνεμο να μου ψιθυρίζει
    Στο αυτί ιστορίες για ξεχασμένες γοργόνες

  2. Ο/Η gaston λέει:

    mikrimarika,αυτή την φορά ξεπέρασες τον εαυτό σου,
    Υ.Γ. μου φαίνεται ότι σου έλειψε η βροχή

  3. Ο/Η imikrimarika λέει:

    Μάλλον .’Ισως τον Ιούνιο στο Βέλγιο ξανάρθα σε στενή επαφή μαζί της και τώρα να μου λείπει. Πάντως είναι γεγονός , παλαιότερα που είχαμε έντονη ξηρασία στην Ελλάδα και δεν είχε βρέξει για κανένα δύο χρόνια , μου έλειπε αφάνταστα ! Τι να κάνουμε μια βροχερή μέρα γεννήθηκα , μέσα στη βροχή μεγάλωσα….επόμενο είναι !Νά’σαι καλά!

Σχολιάστε

